Reklamace a vrácení zboží
Chci reklamovat zboží
Reklamace znamená:
- zboží se poškodilo během používání
- zakoupené zboží má vadu
Reklamace přes přepravní společnost
- Zboží u Vás vyzvedne kurýr kterého tam my pošleme.
- Reklamace probíhá v zákonné lhůtě 30 dní.
Jak postupovat?
- Vytiskněte si Reklamační formulář Idepar.cz (klikněte na text reklamační formulář)
- Informaci ohledně reklamace zašlete také na email - info@idepar.cz
- Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
- Vložte reklamační formulář společně s reklamovaným zbožím do krabice.
- Po zpracování Vašeho emailu kde nás uvědomíte o reklamaci Vám na Vaší adresu pošleme kurýra který reklamaci převezme.(Tím pádem se nebudete muset někde tahat na poštu s těžkým balíkem ale jen ve dveřích předáte kurýrovi balík který bude mít už připravený štítek na odeslání k nám na sklad)
Chci vrátit zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
Vrácení zboží do 14 - ti dnů znamená:
- zboží Vám nevyhovuje z jakéhokoliv důvodu
Nejprve se ujistěte, že splňujete podmínky pro vrácení zboží.
Podmínky pro vrácení zboží
Kdo může zboží vrátit?
- Spotřebitel - konečný zákazník, který není podnikatelem.
Kdo nemůže zboží vrátit?
- Podnikatel - fyzická nebo právnická osoba, která není spotřebitelem.
Jaké zboží nemůžete vrátit?
- Zboží, které bylo zakoupeno déle než před 14 dny
- Zboží, které již bylo použito nebo poskládáno (nábytek)
- Zboží bylo upraveno podle požadavků zákazníka
- Poškozené zboží
- Zboží, které není v původním obal a ten je nezbytný k dalšímu prodeji
Vrácení přepravní společností
- Vytiskněte si Odstoupení od smlouvy do 14 dnů (klikněte na text Odstoupení od smlouvy do 14 dnů)
- Informaci ohledně reklamace zašlete také na email - info@idepar.cz
- Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
- Vložte formulář společně s reklamovaným zbožím do krabice.
- Po zpracování Vašeho emailu kde nás uvědomíte o reklamaci Vám na Vaší adresu pošleme kurýra který reklamaci převezme. (Tím pádem se nebudete muset někde tahat na poštu s těžkým balíkem ale jen ve dveřích předáte kurýrovi balík který bude mít už připravený štítek na odeslání k nám na sklad)
Nebojte je to velice jednoduchý a efektivní proces který společně zvládneme.
V případě dotazů nám volejte na tel: +420 777 322 988
nebo
email: info@idepar.cz