Při objednávce do 13:00 - ZÍTRA U VÁS 🎄

Reklamace a vrácení zboží

Chci reklamovat zboží

Reklamace znamená:

- zboží se poškodilo během používání
- zakoupené zboží má vadu

Reklamace přes přepravní společnost

  • Zboží u Vás vyzvedne kurýr kterého tam my pošleme.
  • Reklamace probíhá v zákonné lhůtě 30 dní.

Jak postupovat?

  1. Vytiskněte si Reklamační formulář Idepar.cz (klikněte na text reklamační formulář)
  2. Informaci ohledně reklamace zašlete také na email - info@idepar.cz
  3. Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
  4. Vložte reklamační formulář společně s reklamovaným zbožím do krabice.
  5. Po zpracování Vašeho emailu kde nás uvědomíte o reklamaci Vám na Vaší adresu pošleme kurýra který reklamaci převezme.(Tím pádem se nebudete muset někde tahat na poštu s těžkým balíkem ale jen ve dveřích předáte kurýrovi balík který bude mít už připravený štítek na odeslání k nám na sklad)

 

Chci vrátit zboží v zákonné lhůtě 14 dnů

Vrácení zboží do 14 - ti dnů znamená:

- zboží Vám nevyhovuje z jakéhokoliv důvodu

Nejprve se ujistěte, že splňujete podmínky pro vrácení zboží.

Podmínky pro vrácení zboží

Kdo může zboží vrátit? 

  • Spotřebitel - konečný zákazník, který není podnikatelem.

Kdo nemůže zboží vrátit?

  • Podnikatel - fyzická nebo právnická osoba, která není spotřebitelem.

Jaké zboží nemůžete vrátit?

  • Zboží, které bylo zakoupeno déle než před 14 dny
  • Zboží, které již bylo použito nebo poskládáno (nábytek) 
  • Zboží bylo upraveno podle požadavků zákazníka
  • Poškozené zboží
  • Zboží, které není v původním obal a ten je nezbytný k dalšímu prodeji 

Vrácení přepravní společností

  • Vytiskněte si Odstoupení od smlouvy do 14 dnů (klikněte na text Odstoupení od smlouvy do 14 dnů)
  • Informaci ohledně reklamace zašlete také na email - info@idepar.cz
  • Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
  • Vložte formulář společně s reklamovaným zbožím do krabice.
  • Po zpracování Vašeho emailu kde nás uvědomíte o reklamaci Vám na Vaší adresu pošleme kurýra který reklamaci převezme. (Tím pádem se nebudete muset někde tahat na poštu s těžkým balíkem ale jen ve dveřích předáte kurýrovi balík který bude mít už připravený štítek na odeslání k nám na sklad)

Nebojte je to velice jednoduchý a efektivní proces který společně zvládneme.

V případě dotazů nám volejte na tel: +420 777 322 988

nebo

email: info@idepar.cz

 

 

 
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz